vítejte v nesTlingue montessori

jesličkách a školce, kterou děti milují

Podporujeme přirozený rozvoj dětí, který se opírá o vlastní zkušenost, soběstačnost, sebedůvěru, vzájemný respekt a lásku.


RODIČE OCEŇUJÍ

  • dvojjazyčné prostředí

  • celodenní výuku s rodilým mluvčím

  • připravenost dětí na české i zahraniční ZŠ

  • kvalitu vzdělávání a atmosféru školky

  • vyvážené hranice a svoboda ve výuce

  • nekonfliktní řešení sporů mezi dětmi

  • samostatnost dětí

  • bezpečné prostředí a bio stravu

  • prohlédněte si vzorový jídelníček


 

DĚTI OCEŇUJÍ


PROSTŘEDÍ ŠKOLKY

  • je pečlivě připravené podle odkazu Dr. Marie Montessori,

    J.A.Komenského a principů Feng Shui.

  • je v klidné a bezbečné lokalitě Prahy 4 Šeberova, obklopené přírodou

  • kousek od školky jsou hned tří farmy - jedna se srnkami, pávy a slepicemi, druhá s koňmi a poslední s ovečkami a jeleny

  • všude kolem školky zpívají ptáci a voní květiny

  • v zimě máme spoustu sněhu a na jaře spoustu bahna.    

  • prohlédněte si INTERIÉR A EXTERIÉR školky

  • školní kalendář 2023/2024


Reference od rodičů školky

Anička reference.JPG

“Chci Vám napsat, že to co děláte, je něco fantastického. A to nepřeháním. Váš systém, přístup, práce s dětmi, naladění na ně, vše je naprosto dokonalé. Kéž by se to takto mohlo vyskytovat častěji. Mohlo to být know how a NestLingue jako vlajková loď.” Lenka Odehnalová

  • Moc děkujeme za uplynulý školní rok.  Jsme s manželem moc vdečni za veškerou péči, kterou dáváte našim dětem. Nemohli jsme vybrat lepší školku.” Iveta & Joe Gasowski

  • “Musím za sebe říct, že jsem z NestLingue naprosto nadšený a právě s odstupem času vidím na Elle, jakou sílu a znalosti jí tato školka dala.” Tomáš Kudláček

  • „Moc děkuji za vše krásné, co pro děti děláte, je to úžasné. Je krásné prohlédnout si všechna videa a fotografie ze školky, vždy mne to velice dojme. Besídka byla neuvěřitelná, pro to ani není slov. Velmi to oceňuji.” Eva Stejskalová

  • Moc se nám líbí, jak systematicky, s láskou a respektem přistupujete k našim dětem a jaké hodnoty, dovednosti a znalosti jim vkládáte. Mám pocit, že jako rodiče se opravdu snažíme, nicméně jsem si vědoma, že pod tíhou každodenní rutiny, nutnosti zvládnout práci, domácnost i péči o děti někdy nemáme dostatek trpělivosti nebo energie všechno s dětmi řešit 'na jedničku'. O to víc mne těší, že na Vás se můžeme spolehnout, že je Vaší prioritou klidné a podněcující prostředí a přátelský vztah s našimi dětmi. Zároveň se mi líbí, že si to s nimi dokážete opravdu užít.” Jitka Kudláčková

  • “Milá Kláro, jste výjimečná. NestLingue ve Vašem podání je ten nejlepší dar do začátku, který Klementýnku a nás mohl potkat. Je u Vás krásně, voní to u Vás, je tam krásné teplo a světlo, láska je cítit všude na dosah. V takovém prostředí se musí krásně cítit děti i Vy. Návštěva u Vás je vždy inspirativní a Vaše slova nám budou oporou pro citlivý výběr školy.”  Lada Hubková

  • “Děkujeme Vám z celého srdce za vše, co jste s láskou pro našeho Samíka udělali. Máme neskutečné pouto, a jsem rada že ani poté, co navštěvuje Vaší školku to pouto neztratil, ba naopak lásku šíří dál. Za to jsem hodně vdečná a štastná i kvůli Vám. Protože to jak to děláte Vy, má smysl. V dnešním světě plných špatných a negativnich vlivu je Vaše školička malá planetka obklopena láskou, pochopením a porozuměním.” Miriam Máčlíková

  • “Chtěla bych Vám moc poděkovat. Nesmírně si vážíme Vaší práce se Zdendou, jeho znalostí a dovedností. Zdenda stále těží z Vaší mimořádné, exceletní předškolní přípravy. Denně na Vás s manželem myslíme a děkujeme, neb jsme si plně vědomi neuvěřitelného štěstí, které umožnilo Zdendovi navštěvovat tak špičkové předškolní zařízení.” Lehovcovi

  • Přiznám se, ze stále s obdivem vzpomínám na Vaši práci s dětmi. A je ze mě tak velký Montessori fanoušek. Ze Soninky vyrůstá opravdu laskavý člověk, krásně se stará o své mladší sourozence. Měla trosku problémy s holkami ve škole, ale dle slov třídní učitelky je to díky tomu, ze je hodně férová a nechce intrikařit jako ty ostatní. Takže se kamarádi více s klukama, ale sedá si to už i s holčičím kolektivem. Kláro, za mě jsou to úžasné hodnoty, které má a tohle je hodně o Vás, vidím v tom Váš rukopis a moc Vám děkuju!” Helena Jetelová

  • “Chteli jsme Vám ze srdce poděkovat za nádherné představení, já jsem nesčetněkrát plakala, bylo to kouzelné, dojemné! Máme Vás rádi a celý Váš tým. Děkujeme, že jste.” Veronika, Filip a Sofinka

  • “Musím sa priznať, že som z vašej škôlky úplne nadšená. Podľa recenzií a stretnutia s vami som čakala, že to bude dobré, ale že to bude až také dobré, ako to je, to som nečakala. Takže ešte raz ďakujeme, je to paráda.” Krajhanzlovi

  • “S manželem jsme nadšení. Čekala jsem, že bude školka Olivera rozvíjet, ale nečekala jsem, že výsledky budou patrné hned po prvním měsíci. Ještě jednou děkujeme.” Jirkovi

  • “Tuto školku mohu jen doporučit. Je to ráj na zemi, kde se zastavil čas. Klid a pohoda na Vás sálá ze všech stran. Tým učitelů je opravdu skvělý a výjimečný.” Jana Thompson



NestLingue%2B-%2B2019%2Bza%25CC%2581r%25CC%258Ci%25CC%2581-130.jpg

BLAHOPŘEJEME CHIARCE KEKRT!

S radostí sdílíme úspěch naší absolventky Chiary Nelly Kekrt, která zvítězila v soutěži Diamond Fashion Talent, ve které namalovala návrhy šatů, získala první místo v mezinárodní výtvarné soutěži Talentované děti v umění, získala mnoho vítězství v gymnastických soutěžích a zpívá a nahrává pořady pro televizi. Blahopřejeme Chiarce a přejeme jí mnoho dalších úspěchů!

Podívejte se na Chiarku ve školce, když byla ještě malinká.

BLAHOPŘEJEME VOJTOVI ZENDULKOVI!

S radostí sdílíme úspěch našeho absolventa Vojty Zendulky, který byl, díky úspěšně složenému testu, jako jediný prvňáček vybrán na své ZŠ na zkoušku Cambridge z angličtiny. Blahopřejeme Vojtíškovi a přejeme mu mnoho dalších úspěchů!

 
Chiarka - Talentované děti v umění.jpg

NESTLINGUE TÝM

PEDAGOGY VYBÍRÁME S VELKOU PečlivostÍ A CITEM, PODLE CHARAKTERU A OSOBNOSTI ČLOVĚKA 

Moc si vážím, že má dcera má možnost potkávat už v tak malém věku výjimečné lidi, mezi které řadím celý team MŠ NestLingue.“ Miriam Laiksoo

 

Klára Markuciová

Ředitelka a vedoucí učitelka školky

Rachel Reynolds

Anglická vedoucí učitelka v jesličkách

Lucie Švrčková

Hospodářka školky

 

Roman Beneš, Bc.

Zástupce ředitele a hlavní učitel školky

Martina doležalová

Česká učitelka v jesličkách

MICHAL BlahoveC,

BBA - Učitel malby ve školce

 

Kristýna Petráčková

Asistentka ředitele

Mahnaz Hashem

Odpolední učitelka v jesličkách

Jiří Hunyady

Učitel hudby v jesličkách i školce

 

Aranka Van Niekerk

Anglická učitelka ve školce

anastasia Moskvych

Učitelka odpolední školky

Martin Wilczek, Ing.

Školkový fotograf

 

NESTLINGUE PŘÍSTUP

VĚDOMÁ PODPORA PŘIROZENÉHO ROZVOJE DĚTÍ

S velkou citlivostí jsme připravili prostředí, které plně respektuje a podporuje individuální vzdělávací potřeby dětí v různých vývojových obdobích a napomáhá tak k nalezení pozitivní formy vlastního sebevyjádření.

Věnujeme pozornost nezměrné kapacitě dítěte, která je ve své nejvyšší síle přítomná právě ve věku od 0 do 6 let a jsme si vědomi toho, že toto je centrální a klíčové období pro jeho celoživotní cestu. Ve spolupráci s rodiči napomáháme dětem zformovat zdravé kořeny, jež z nich utvoří fyzicky, mentálně, emocionálně a citově rozvinuté a charakterově celistvé jedince. 

 

naše paní ředitelka v televizi

odpovídá na dotazy rodičů na nově ve snídani s novou a v české televizi v dobrém ránu

 

Montessori pedagogika

DOTAZ OD HONZY:

"Co se Vám osobně líbí na Montessori? Mám pocit, že "systém" fungování je docela odlišný od státních školek. Jak se odlišuje?"


Jsem fascinovaná dvěmi věcmi, které Dr. Marie Montessori zformovala. Jsou to "lidské tendence" a "senzitivní období vývoje dítěte". Obecně je platné, že je třeba děti vzdělávat z "vnějšku", prostřednictvím učitele. Systém školství díky tomu vytváří tlak a děti ztrácí zájem o učení. Lidské tendence a senzitivní období jsou však vrozeným pokladem každého z nás, který zajištuje zapálení neuhasitelného ohně touhy učit se a poznávat. Jsou vnitřním učitelem, který je vždy a za každých okolností dítěti k dispozici a pomáhá mu utvrořit sama sebe v celistvého a sebe si vědomého člověka.


Práce s dětmi v montessori školkách se liší od běžných školek tím, že vzdělávání vychází z potřeb dítěte nikoliv z dospělého. Děti mají možnost zvolit si co se chtějí naučit, kdy se to chtějí naučit, místo kde se to chtějí učit, s kým se chtějí učit a jak dlouho se prohlubování dané dovednosti chtějí věnovat. Díky těmto několika faktorům přestává být vzdělávání násilnou a podmíněnou zkušeností a v dětech přirozeně vyvstávají kvality, jako je samostatnost, zodpovědnost, sebeovládání, trpělivost, soustředění, empatie a schopnost spolupráce.

Klára Markuciová

 
 

ŠKOLSKÉ ZÁKONY, KTERÝMI SE ŘÍDÍME

  • Školský zákon 561/2004 Sb.

  • Zákon o pedagogických pracovnících 563/2004

  • Vyhláška MŠMT o Předškolním vzdělávání 14/2005 a Dotacích 306/1999

  • Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání

  • Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/769 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů

  • Ochrana osobních údajů on-line

  • Záznamy o činnostech s osobními údaji